1. I v případě požadované zálohy dat, nemůžeme při poškození pevného disku zaručit, že data která jste v zařízení měl(a) dokážeme 100% zálohovat a bez problému obnovit.
2. Každé opravě předchází diagnostika zařízení, a nacenění opravy- případně náhradních dílů, pokud budete naši cenovou nabídku akceptovat a požadovat opravu je diagnostika zařízení zdarma. V opačném případě Vám bude účtováno 450 Kč vč. DPH, za provedenou diagnostiku. Záloha dat není součástí diagnostiky, a je účtována samostatně!
V případě reinstalace operačního systému obnovujeme pouze soubory uživatelů, nikoliv programy a data programů, pokud si to zákazník nevyžádá (v takovém případě je obnova věcí, které si vyžádal zákazník navíc účtována samostatně)
3. O dokončení a průběhu servisu budete informováni telefonicky (v případě že nám poskytnete i Vaši mailovou adresu budeme Vás informovat i touto formou).
Pokud si do 3-ti měsíců od nahlášení hotového servisního zásahu Vaše zařízení nevyzvednete, bude zlikvidováno.
4. Prosím vyjměte ze svého zařízení veškeré SD karty, CD a DVD Disky a SIM karty, za jejich ztrátu v průběhu servisu nemůžeme ručit.
5.  V případě objednávky přes webový formulář, je svoz do našeho servisu zdarma. Budou Vám účtovány pouze náklady na dopravu zpět
6. Pokud je objednávka provedena přes webový formulář, je nutné cenovou nabídku na servis, kterou Vám doručíme uhradit předem, na základě zálohové faktury, která Vám bude vystavena, a to i v případě, že opravu nechcete a budete hradit pouze diagnostiku zařízení. Bez přijaté platby, Vám nebude Vaše zařízení odesláno zpět.

Předáním Vašeho zařízení do našeho servisu, nebo vyplněním webového formuláře potvrzujete, že jste byl seznámen/a se servisními podmínkami a budete je akceptovat.