Vzdálená podpora, je poskytována vzdáleně pomocí internetu nebo jiných komunikačních kanálů, namísto toho, aby technik fyzicky musel na místo k zákazníkovi

Na základě Vaší žádosti Vám bude poskytnuta vzdálená podpora pro vyřešení Vašeho problému.

Vzdálená podpora je fakturována na jméno nebo IČ žadatele. Minimální čas technika, který je možné si zakoupit je 1 hodina tzn. 700 Kč vč. DPH

Tuto částku je nutné uhradit pomocí naší platební brány, nebo bankovním převodem, a to před poskytnutím podpory (údaje k platbě Vám přijdou emailem po vyplnění tohoto formuláře).

V případě, že bude podpora delší než byl objednaný čas, bude se Vám následně dofakturovávat každá další započatá hodina. Fakturu Vám následně zašleme na e-mail se 3 denní splatností.

* V případě, že nebudete mít vyplněné veškeré potřebné údaje, a technik Vás bude navigovat po telefonu ke spuštění potřebného SW započítává se i tento čas technika!

V případě uzavřené servisní smlouvy Vám úkon bude účtován dle cen uvedených v servisní smlouvě.

Více informací o servisních smlouvách naleznete zde

Založit požadavek na technickou podporu:

 

Vzdálená podpora 2- Software Show My PC