Na základě Vaší žádosti Vám bude poskytnuta vzdálená podpora pro vyřešení Vašeho problému.
Vzdálená podpora je fakturována na jméno nebo IČ žadatele. Minimální čas technika, který je možné si zakoupit je 1 hodina tzn. 700 Kč vč DPH.
Tuto částku je nutné uhradit pomocí naší platební brány, nebo bankovním převodem, a to před poskytnutím podpory (údaje k platbě Vám přijdou emailem po vyplnění tohoto formuláře).
V případě, že bude podpora delší než byl objednaný čas, bude se Vám následně dofakturovávat každá další započatá hodina. Fakturu Vám následně zašleme na e-mail se 3 denní splatností.
* V případě, že nebudete mít vyplněné veškeré potřebné údaje, a technik Vás bude navigovat po telefonu ke spuštění potřebného SW započítává se i tento čas technika!
V případě uzavřené servisní smlouvy Vám úkon bude účtován dle cen uvedených v servisní smlouvě.
Více informací o servisních smlouvách naleznete zde