Vzdálená podpora, je poskytována vzdáleně pomocí internetu nebo jiných komunikačních kanálů, namísto toho, aby technik fyzicky musel na místo k zákazníkovi
Na základě Vaší žádosti Vám bude poskytnuta vzdálená podpora pro vyřešení Vašeho problému.
Vzdálená podpora je fakturována na jméno nebo IČ žadatele. Minimální čas technika, který je možné si zakoupit je 1 hodina.
V případě řešení pro soukromou osobu účtujeme v pracovní době 700 Kč za každou započatou hodinu vč. DPH.
V případě prací mimo naši pracovní dobu účtujeme soukromé osobě 1400 Kč za každou započatou hodinu vč. DPH.
V případě řešení pro firemní zákazníky (fakturace na IČ) účtujeme bez servisní smlouvy v pracovní době 991,73 Kč bez DPH za každou započatou hodinu
V případě řešení pro firemní zákazníky (fakturace na IČ) účtujeme bez servisní smlouvy mimo naši pracovní dobu 1386,50 Kč bez DPH za každou započatou hodinu.
V ostatních případech se fakturuje dle uzavřené SLA smlouvy.
Tuto částku je nutné uhradit pomocí naší platební brány, nebo bankovním převodem, a to před poskytnutím podpory (údaje k platbě Vám přijdou emailem po vyplnění tohoto formuláře).
V případě, že bude podpora delší než byl objednaný čas, bude se Vám následně dofakturovávat každá další započatá hodina. Fakturu Vám následně zašleme na e-mail se 3 denní splatností.
* V případě, že nebudete mít vyplněné veškeré potřebné údaje, a technik Vás bude navigovat po telefonu ke spuštění potřebného SW započítává se i tento čas technika!
V případě uzavřené servisní smlouvy Vám úkon bude účtován dle cen uvedených v servisní smlouvě.
Více informací o servisních smlouvách naleznete zde
Založit požadavek na technickou podporu: